Uncategorized

“Miasteczko Salem” Stephen King

Tak naprawdę nie wiedziałam, o czym jest ta powieść. Domyślałam się, że będzie z dreszczykiem, bo przecież z tego miedzy innymi słynie King, ale Salem kojarzy mi się raczej z czarownicami. A tu niespodzianka: wampiry. Najpierw obawiałam się, że znów będzie jak z Dracula Brama Stokera, podczas którego trochę mi się chciało śmiać, a nie bać, bo w pamięci miałam filmy na podstawie książki, ale okazało się coś zupełnie innego:

Momentami miałam autentycznego stracha i zaczęłam podejrzliwie zerkać na okna, w obawie, że do mnie też zaraz zapuka jakiś krwiopijca.

Świetny horror, który wcale się nie dłużył, mimo, że to spora książka.

https://www.goodreads.com/book/show/11590._Salem_s_Lot?ac=1 http://lubimyczytac.pl/ksiazka/29584/miasteczko-salem

salems_lot

 

 

Leave a Reply

