Stosiki · Terry Pratchett

Pratchettowo

Nareszcie dotarła! Jest piękna!

Najgorsze jest to, że na razie mogę sobie tylko popatrzeć, bo wyjeżdżam, a gabaryty tomu nie pozwalają na upchnięcie w torebce (ograniczenie bagażu – trzeba będzie poczekać do powrotu).

DSC00173

Jestem z siebie dumna, bo bylam dziś w az 3 Charity Shops i nie kupiłam ani jednej książki 🙂  Serio!

Za to łup z poprzedniego tygodnia już zdobi moja biblioteczke:

DSC00133

Tym razem wyszłam tylko po mleko do spozywczaka. Nie moja wina, ze w pobliskim Carity Shop akurat mieli dostawe Pratchetta 😀  Wrocilam z trzema książkami, a mleka zapomniałam.

One thought on “Pratchettowo

Leave a Reply

