Uncategorized

Westeros

Mam „najzajebiściejszego” narzeczonego pod słońcem! To tego pięknego kompletu przymierzałam się już od kilku miesięcy, ale nie byłam pewna czy kupić, bo przecież już przeczytałam w polskiej wersji. Jednak potrzeba posiadania jest bardzo silna. I fajnie by było przeczytać w oryginale… Wspomniałam o tym M., a on po prostu zabrał komplet do kasy i powiedział, że to na urodziny J Na razie cieszę oczy. Czytać będę niedługo.

ImageImage

Image

A to zdjęcie z zeszłego roku. Wystawa rekwizytów z serialu „Gra o Tron”, na która poszłam dwa razy (bo za pierwszym razem nie obejrzałam za dobrze ;))

Image

4 thoughts on “Westeros

Leave a Reply

