Stosiki

Stosiki

Ciekawe, czy uda mi się trzymać planu i czy przeczytam stosik, który sobie naszykowałam. Zwykle odbiegam mocno, bo w łapy wpada mi coś innego, albo nastrój mam na książkę nie tej kategorii, co wytypowane, (choć zwykle układam zróżnicowany stosik). Do tego dochodzi mnóstwo ebooków, bo zawsze mam przynajmniej jeden aktualnie czytany na tablecie i jeden na telefonie. Tylko Raczkowskiego na pewno muszę przeczytać w tym miesiacu, bo pożyczyłam od mamy, a ona sama jeszcze zdążyła, więc muszę jej odwieźć w maju.

A jak jest z u was ze stosikami?

Jakieś sugestie dotyczące wytypowanych książek?

7 thoughts on “Stosiki

  1. O! Jakie cudne buki! “The Library of Shadows” brzmi prześwietnie – czekam na Twoją opinię! i Palahniuk, którego w końcu muszę nadrobić, bo wstyd nie znać, a czeka na półce 😀 no i Murakami… tutaj mam trudność przekonania się, że właśnie nadszedł na niego czas. Może niedługo?

    Like

    1. “The Library of Shadows” mruga do mnie z polki już bardzo długo (szczerze mówiąc to na kilka miesięcy zapomniałam, ze ja mam). Jeśli chodzi o Palahniuka, to bardzo podobal mi sie “Fight Club”, ale “Non-fiction” już nie bardzo (gdzieś niżej jest recenzja tej ostatniej). “Rant” wpadł mi w ręce w antykwariacie w Gdańsku i nie mogłam się oprzeć 😉
      Za to Murakami się obawiam, bo może być za trudna po angielsku. Chyba głupio zrobiłam, ze kupiłam ja tutaj, zamiast w Polsce.

      Like

      1. Na pewno sobie poradzisz 🙂 Z tego co pamiętam Murakami wcale nie był taki ciężki do czytania, więc pewnie po angielsku też nie będzie hiper ciężki – trzymam kciuki!

        Like

    1. Haha, to trochę poczekasz, znając moje “odbieganie” od planu 😀
      Co do Murakami… spróbuję. Najwyżej, jak mi nie pójdzie to sprzedam książkę, albo zostawię jako ozdobę na polce 😉

      Like

Leave a Reply

