Stosiki

Prywata

Nie czuje się ostatnio najlepiej, więc i mniej pisze. Dodatkowo wróciłam do pracy na pół etatu, więc i czasu trochę mniej. Ubolewam nad tym, bo w głowie rodzą się pomysły, piszą się recenzje, a ja nie mogę wysiedzieć przy biurku, bo albo głowa strasznie boli, albo brzuch od ilości zażywanych leków. Udaje mi się czasem posiedzieć pół godziny, ale te poświęcam wtedy na naukę hiszpańskiego. Cóż, mam zaległości, to będę was nimi zasypywać, jak tylko będę miała “lepszy” dzień. A póki co, tylko podczytuję z tableta na leżąco, w przerwach miedzy czytaniem ebooków 😉

 

Wiedzieliście, że Nick Cave napisał książkę? Ja trafiłam przypadkiem, podczas szybkiej rundy po pobliskich Charity Shops. Przy okazji znalazłam też biografie/wspomnienia jednego z członków GnR.

 

 

Oczywiście, napiszę o nich, jak już doczekają się swojej kolejki 😉

 

Czas do pracy. Życzę wam miłego dnia 🙂

3 thoughts on “Prywata

Leave a Reply

