Recenzje

„Heretic’s Treasure” Scott Mariani

Na okładce książki zobaczyłam rekomendację magazynu Closer: “Fans of Dan Brown will love this thrilling adventure.” O! I właśnie na tego rodzaju przygodowkę miałam ochotę, więc mam nadzieje, że mnie nie zawiedzie.

Ben Harper, były żołnierz elitarnej jednostki, ma za zadanie odnaleźć rzeczy i morderców syna przyjaciela. W tym celu udaje się do Egiptu. Wydarzenia maja jednak to do siebie, że nie zawsze przebiegają tak, jakby życzył sobie najbardziej zainteresowany.

Główny bohater, Ben Harper, to twardziel i dżentelmen. Taki, jaki bohater powinien być. To typ człowieka, w którym kochają się wszystkie kobiety (te powieściowe, rzecz jasna), a które on, ze swoista nonszalancją, delikatnie mówiąc: olewa. W dodatku jest zupełnie ślepy, bo nie widzi oczywistości (nie tylko w sprawach damsko-męskich, jak się później okazuje).

Odnajdziemy tu sporo “głupich” błędów i nieścisłości. Mimo, że powieść tak naprawdę rozkręca się dopiero w drugiej połowie, czyta się dobrze. Było kilka ciekawych, zaskakujących zwrotów akcji, jednak do Dana Browna to według mnie jeszcze daleko…

http://lubimyczytac.pl/ksiazka/105672/skarb-heretyka

https://www.goodreads.com/book/show/6450320-the-heretic-s-treasure

“Skarb heretyka” to kolejna powieść z naszego terminarza na Pingerowym Klubie Książki, który prowadzę wraz z miss attitude.

http://pingerowyklubksiazki.pinger.pl

 

6 thoughts on “„Heretic’s Treasure” Scott Mariani

    1. To były takie irytujące drobiazgi. Kiedy np. bohater nie zauważył czegoś oczywistego, co czytelnik widzi od razu. Seria ma dosc dobre opinie w sieci. Jak dla mnie jednak bez szalu.

      Like

  1. Ja mam jeszcze tyle same Browna do nadrobienia (w końcu muszę przeczytać “Anioły i Demony”, a potem “Inferno”), że raczej pozycje stylizujące się na Browna sobie odpuszczę 😀

    Like

      1. Lata temu czytałam “Kod…” i podobał mi się – świetnie skonstruowana przygodówka, od której trudno się oderwać 🙂 Ale potem jakoś zarzuciłam… A mam ochotę coś takiego przegryźć, więc chyba sięgnę wkrótce 😀

        Like

Leave a Reply

