Uncategorized

Jakim jestem czytelnikiem

Dzięki Takitutaki za natchnienie 😉

Jakim czytelnikiem jestem, każdy widzi. Z tych bez pamięci znikających w literach, który o książkach może rozmawiać o każdej porze dnia i nocy.

  • Książki papierowe czytam namiętnie i równie namiętnie gromadzę. Ostatnio głownie po angielsku, bo tylko taki mam dostęp w UK. Zaś co dwa miesiące zwożę tomy w języku rodzimym, gdy wizytuje ukochany Gdańsk.
  • Odkąd nastała era ebooków, nikt już nie może mi zarzucić, że posiadam za dużo książek, co mnie bardzo cieszy. Zwyczajnie, dlatego, że nikt nie widzi mojego zbioru 😉
  • Czytam wszędzie. W wannie, w łóżku, autobusie, kawiarni. Dzięki smarfornom, już nie musze się martwic, że muszę na kogoś czekać, bo zawsze mogę zabić czas czytając. Ba! “Czytam” nawet podczas gotowania i sprzątania. A właściwie to wtedy słucham audiobooki (najmniej lubiana przeze mnie forma).
  • Jednocześnie, na tapecie mogę mieć aż 5 książek. Bo jedna audio, jedna na telefonie, i przynajmniej jedna papierowa i jedna lub dwie na tablecie (te ostatnie nie mogą być tego samego gatunku i czytane w różnych programach, żeby się nie myliło). Czytam tą, na którą mam akurat ochotę, bądź wymaga tego sytuacja (w wannie tylko papier, bo mi szkoda sprzętu, a książka jednak dużo tańsza jest).
  • Ostatnio coraz częściej wyszukuje powody, żeby położyć się wcześniej do lóżka, by czytać w ciszy i spokoju.
  • Największym nieszczęściem byłaby dla mnie utrata wzroku. Strasznie się boję, że kiedyś nie będę w stanie czytać. To będzie dla mnie prawdziwy koniec świata.

     

     

5 thoughts on “Jakim jestem czytelnikiem

Leave a Reply

