Horror · Recenzje

“Ressurection I” Tim Curran

„Resurection 1” Tima Currana to 60-stronowa wyrywka z „Resurection: A Zombie Epic”.  Dostępna jest na stronie Amazona za darmo. A skoro za darmo, to za jej pomocą postanowiłam zapoznać się z twórczością tego autora, bo w oko wpadło mi kilka innych pozycji, które chętnie bym przeczytała (wcześniej twierdziłam, że nie przepadam za zambiakami).

Wartka akcja, ciekawe postacie, eksperyment rządowy i pułapka, w jakiej znaleźli się mieszkańcy Witcham wystarczyły, żeby przykuć moją uwagę na jeden wieczór. Taaaa… zaczęłam przygodę z zombie 😀 Cholera! To wciąga! Na pewno sięgnę niedługo po wcześniej zaplanowane powieści Tima Currana o podobnej tematyce.

207007029

4 thoughts on ““Ressurection I” Tim Curran

    1. To przez ciebie zaczęłam czytać o zombie!
      I trochę przez narzeczonego, który może tematu nie zgłębia, ale gra w jakąś grę na xboxie, gdzie z nimi walczy 😉

      Like

Leave a Reply

