Horror

Jest strasznie?

Co tu dużo gadać, Halloween jakie jest każdy widzi. I choć ja nigdy uczestniczyłam w szaleństwie przebierania i chodzenia po domach, nie uważam tego za złą zabawę, o ile jest na bezpiecznym osiedlu. Chodzi mi nie tylko o ochronę dzieci, które mogłyby zawędrować w jakieś nieprzyjazne miejsce, ale też o dorosłych. Bo przyznam wam się, że ja straszny tchórz jestem i trzy razy bym się zastanowiła, zanim bym otworzyła jakiemuś wyrośniętemu szczeniakowi z kosą.

A dziś już tylko zestaw tematycznych obrazków pozbieranych w sieci J (większość pochodzi z pinterest.com)

 

[Najpierw oczywiście King, bo ostatnio dużo go u mnie]

[W bibliotece też może być strasznie ;)]

[Strzeżcie się literackiej mafii!]

 

[Moje halloweenowo profilowe]

 

[Frankie – wciąż leży na czytniku i wola o przeczytania, a ja taka nieugięta ;)]

 

[Dla miłośników Poe, czy raczej czegoś innego? ;)]

 

 

[Zastanawialiście się, czym straszą się książki?]

[Pumpkinowo – czyli pomysły na dyniowe dekoracje]

 

[I wiecie, z tym czytaniem, to też nie przeginajcie. Czasem trzeba zrobić przerwę (np. na jedzenie) ;)]


 

[Choć z drugiej strony…]

Wszystkiego najstraszniejszego!

7 thoughts on “Jest strasznie?

Leave a Reply

