Uncategorized

A po przerwie…

Ależ ja się za wami stęskniłam! Choć niektórzy pewnie nawet nie zauważyli, ale nie było mnie przez pewien czas 😉 Stało się tak z powodu wizyty teściów. Co prawda zaglądałam na wordpressa, ale czytałam głównie nagłówki, żeby wiedzieć, co mnie omija 😉 Jakbym zaczęła czytać każdy post, moi goście chodziliby głodni i pewnie poczuliby się ignorowani. Tak więc moje czytelnictwo książek, jak i te 5 blogów, które prowadzę zostały mocno zaniedbanie przez prawie dwa tygodnie. Teście wczoraj wyjechali, ja już ogarnęłam mieszkanie, pranie etc., a dziś mam dzień dla siebie, czyli również dla blogów. Jak ktoś ma mnie na goodreadsach, (a kto nie ma, zapraszam do dodania, https://www.goodreads.com/user/show/5862112-marta), to przyznaję, podglądałam w każdej wolnej chwili, co czytacie 😉

W międzyczasie udało mi się:forget

  • przeczytać “Pochłaniacza” K. Bondy – Świetna! TAKITUTAKI dzięki za podpowiedź J
  • odstawić “Rose Madder” S.Kinga – Przeczytana do polowy, niestety, pierwsza książka mistrza, która, powiem szczerze, trochę mnie znużyła, a motyw fantastyczny zraził, nie pasował w tej historii, więc postanowiłam nie czytać dalej, żeby nie obrzydzić sobie Kinga. Za plus mogę tu uznać tylko motyw szalonego policjanta i telepatii, więc nie jest całkiem złe. Po prostu do mnie nie trafiła.
  • wczoraj zaś, skończyłam część pierwsza “Opowieści z Narnii” C.S. Lewisa, którą jestem zachwycona i zastanawiam się, jak to się stało, że w dzieciństwie widziałam tylko film, a nigdy nie czytałam książki, której jest adaptacja.

Dopsz… to zabieram się za czytanie, co się u Was działo J

 

17 thoughts on “A po przerwie…

    1. Ooo, nie wiedziałam, ze dostała nominacje 🙂 Ja czekam na kontynuacje, bo pani Bonda talent do pisania zawiłych, a mimo to, logicznych fabuł to na pewno ma 🙂

      Olga myślała, ze to brutalne sceny mnie odstrasza w “Rose Madder”, a było zupełnie odwrotnie 🙂 Te akurat mnie nie raziły zbyt mocno.

      Like

      1. 😀 Bonda ma kilka wcześniejszych książek i może po nie też warto sięgnąć.. a przynajmniej sprawdzić.. bo ja nie czytałem nic z tych wcześniejszych hehe

        a co do Kinga, to mi z tego co pamiętam udzielał się strach przed Normanem.. co mi się bardzo podobało 🙂

        Like

      2. Tak, widziałam. Na pewno postaram się przygarnąć kilka innych książek Bondy.

        Czyli co? Poczułeś się jak zaszczuta przez agresywnego męża kobieta? 😉 😛 Ale fakt, jego postać jest najmocniejsza.

        Like

  1. Chciałam do Ciebie maila pisać i pytać, czy żyjesz, ale zauważyłam aktywność na Goodreads i stwierdziłam, że pewnie zapracowanie zaszło i nie masz kiedy pisać 😀
    “Pochłaniacz” ma do mnie niebawem dolecieć od Muzy i już nie mogę się doczekać, bo czuję, że to będzie świetna sprawa 😀
    Ale że “Rose Madder” nie przypasowała! No ale sama widzisz, że King ma coś dla każdego, więc na pewno się nie zrazisz 😀
    W dzieciństwie czytałam jedynie pierwszy tom Narnii – cudności! Potem od razu początek drugiego, ale bez Białej Czarownicy, śniegu i starej szafy, to nie było już to 😉

    Like

    1. Jestem niemal pewna, ze “Pochlaniacz” Ci sie spodoba 🙂

      Kinga sobie raczej jeszcze dlugo nie obrzydze 😉

      Z Narnia to zobaczyumy jeszcze… Na razie zapoznaje sie z tematem, bo az wstyd mieszkac w miescie Lewisa i zupelnie nie znac jego tworczosci. A w przyszlym tygodniu mamy tu Festiwal C.S.Lewisa 🙂

      Liked by 1 person

      1. Zrobie na pewno. Bedze osobny wpis, tylko jeszcze nie wiem, na którym blogu 😀 Zamówiłam sobie nawet autobusowa wycieczkę tematyczna. Ostatni bilet dziś dorwałam! Mam nadzieje, ze pogoda dopisze, żeby te foty jakoś wyszły 🙂

        Liked by 1 person

    1. Jeden po polsku, jeden po angielsku, jeden prowadzę narzeczonemu (tez na wordpressie). Dodatkowo Pingerowy Klub Kiazki z koleżanką oraz jeden całkiem prywatny 🙂 Jakos daje rade 😉

      Like

Leave a Reply

