Uncategorized

Wielkie sprzątanie

Jak przystało, na koniec roku, należy uporządkować pewne sprawy (żeby zrobić miejsce na nowe, w kolejnym roku ;)). I u mnie przyszła pora na wielkie sprzątanie. Tym razem blogowe. Dla Waszej i mojej wygody postanowiłam uporządkować wpisy. Rezultaty moich wysiłków możecie zobaczyć na kilku kolejnych stronach bloga:

  1. Podsumowania miesięczne zebrałam chronologicznie do kupy na TEJ stronie.
  2. Spis treści, czyli recenzje, książka vs. film i cytaty zostały zebrane alfabetycznie według nazwisk autorów TUTAJ.
  3. Również alfabetycznie posegregowana, pojawiła się osobna strona dla mojego słowniczka poszczególnych książek, o TU.
  4. Dodatkowo, chronologicznie ustawiły się pozostałe wpisy, bardziej prywatne. Możecie je znaleźć o TU TU.

     

    Będę się starać uzupełniać te strony na bieżąco.

     

    Święta minęły, więc czas na też na nowy szablon i gniewny avatar 😉


 

Będzie jeszcze jedna, dość istotna zmiana, ale… to jeszcze nie dzisiaj. Niemniej, nie omieszkam Was o niej poinformować w najbliższym czasie J

11 thoughts on “Wielkie sprzątanie

Leave a Reply

