Stosiki

Stosiki…

…czyli czym zasiliłam osobistą (i cudzą) biblioteczkę w tym miesiącu (styczeń 2015).

Stosik 1:

Z mojego ulubionego Bernardos.

  1. Pierwsza część Świata Dysku i pierwsza książka Pratchetta jaką przeczytałam choć nie chciałam (przyjaciel mnie namówił ;)) Kolejna do kolekcji J

  2. Nigdy nie czytałam nic pani Woolf, a zawsze chciałam, więc mam teraz okazję.

  3. Seria “Viking” Tima Severina

    #1 “Odin’s Child”

    #2 “Sworn Brother”

    #3 “”King’s Man”

    Winę za ten zakup ponosi moja przyjaciółka, Ania, która jest zakochana w wikingach, a ja kupując książki myślałam właśnie o niej i jakoś tak niepostrzeżenie seria wylądowała u mnie 😉

     

Stosik 2:

Z dwóch różnych antykwariatów.

1 . “Angela and the Baby Jesus” Frank Mc Court – Autor cudownej “Angela’s Ashes” i “‘Tis” wydal niewielką książeczkę zawierająca historię z dzieciństwa jego mamy – Angeli. Powinniście widzieć mój uśmiech, kiedy wygrzebałam ją ze sterty zakurzonych książek w antykwariacie J

2. “One good turn” (Jackson Brodie #2) Katie Atkinson – Pani Atkinson powoli zaczyna zadomawiać się u mnie na półce. Nie zauważyłam, że to druga część serii, ale to nic, na pewno prędzej, czy później znajdę i pierwszą J

3. “The Big Over Easy” (The Nursery Crime #1) Jasper Fforde – Przyznam Wam się, że tytuły mi się pomyliły i byłam przekonana, że chwyciłam kolejną część do mojej kolekcji o Thursday Next, a tu taka niespodzianka, kiedy w domu doczytałam się, że to druga seria autora, którą przecież bardzo chciałam wreszcie przeczytać 😉

4. “Running with Scissors” Augusten Burroughs – Tą książką zainteresowałam się około dwa lata temu, gdy ktoś zaproponował ją do naszej czytelniczej listy na PKK (głosowanie wygrała wtedy inna pozycja).

5. “48” James Herbert – Pierwsze spotkanie z tym panem było bardzo udane, zobaczymy jak będzie po raz drugi i w trochę innej tematyce.

6. “Julie and Julia” Julie Powell – Na jej podstawie powstał film o tym samym tytule. Książka ta powędruje do mojej przyjaciółki. Kto wie, może za jakiś czas uraczy nas jakimś pysznym przepisem z tej smakowitej powieści. Odwiedźcie ją na Kitchen Literary.

7. “Jurrasic Park” & “Congo” Michael Crichton – Jak Wam się wydaje, dla kogo przytargałam tę cegłówkę?

10 thoughts on “Stosiki…

  1. AAAAAAAAAAAAA!!! ❤ ❤ ❤ Jaram się Crichtonem! ❤ ❤ ❤ Koniecznie przeczytaj "Congo"! 😀 I "W stronę latarni" Woolf – UWIELBIAM ❤ Mam nadzieję, że Tobie również się spodoba 😀
    W ogóle znowu same CUDNE buki zdobyłaś!

    Like

Leave a Reply

