konkurs · Terry Pratchett · Ucz się angielskiego z...

Konkurs!

Jeszcze nigdy nie robiłam na blogu konkursu, ale zawsze musi być ten pierwszy raz. A nie robiłam, choćby, dlatego, że nie bardzo mam dostęp do polskich książek, a po angielsku nie każdy czyta. Ostatnio jednak zauważyłam zwyżkę czytelników, którzy nie stronią od języków obcych i to dla nich głównie jest ten konkurs. A ponieważ całkiem niedawno w moje ręce wpadły dwa dodatkowe cudne wydania Pratchetta, postanowiłam się nimi podzielić. Tym bardziej, że wypadałoby uczcić fakt, że wczoraj ukazał się już 20. Odcinek mojego słownika Ucz się angielskiego z…


O co chodzi?

  1. W konkursie może wziąć udział każdy, również ten, kto nie czyta po angielsku, gdyż nie mam nic przeciwko, by wygrał książkę dla przyjaciela.
  2. Nagrodami w konkursie są dwie wspaniałe powieści: “Snuff” Terrego Pratchetta oraz “Dodger” tego samego autora. Książki pochodzą z tak zwanej “drugiej ręki“, ale są w idealnym stanie, nigdy nieczytane (po prostu przeleżały trochę na czyjejś półce i szukają nowego właściciela). Proszę o wybranie jednej z nich.
  3. Każdy uczestnik musi odpowiedzieć wszystkie pytania:

    A) Jak brzmi polski przekład tytułu “Dodger” Terrego Pratchetta?

    B) Jak brzmi polskie tłumaczenie tytułu “Snuff” Terrego Pratchetta oraz która to z kolei część serii Świat Dysku?

    C) Którą z wymienionych książek wybierasz jako swoją nagrodę?

  4. Do konkursu można (nie trzeba) się zgłaszać w komentarzach pod wpisem na blogu lub na mojej stronie facebookowej, ale odpowiedzi proszę wysłać bezpośrednio na adres email: lolanta.czyta@gmail.com
  5. Spośród prawidłowych odpowiedzi wylosuję dwie osoby, które otrzymają książki.
  6. Konkurs trwa do 11 maja 2015 do północy. Po tym czasie zastrzegam sobie kilka dni na podliczenie głosów, losowanie, zamieszczenie informacji o wygranej na blogu oraz mojej stronie fejsbukowej. Zwycięzcy zostaną dodatkowo poinformowani o wygranej za pomocą emaila i poproszeni o adres do wysyłki (zarówno Polska, jak i zagranica – nie ma ograniczeń).

    Obie książki sama czytałam, (mam własne egzemplarze, jak widać na załączonym obrazku J) i bardzo wam polecam. O “Dogerze” możecie przeczytać TUTAJ. Recenzji “Snuff” niestety nie ma na blogu, ale odpowiedzi na pytania konkursowe znajdziecie bez trudu w sieci. Nawet, jeśli sami nie macie ochoty na Pratchetta, przekażcie wieści o konkursie znajomym, którzy mogliby skorzystać z anglojęzycznej nagrody. Jak widzicie, pytania są proste, więc warto spróbować szczęścia.

    Powodzenia J

5 thoughts on “Konkurs!

Leave a Reply

