Uncategorized

Stephen King – “Bezsenność”

Już jest na PKK, ale nie wiem dlaczego nie pojawia się w READERZE. Idźcie poczytać. A jeszcze dziś parę dodatkowych słów na ten temat u mnie na blogu 🙂

Pingerowy Klub Książki

352x500 (1)Bohaterem powieści jest mężczyzna cierpiący na bezsenność, Ralph Roberts. Im krócej sypia, tym dziwniej postrzega świat i ludzi wydaje mu się, ze zaczyna widzieć ich aury, a także tajemnicze istoty towarzyszące zgonom jego znajomych i przyjaciół. Tymczasem miasto jest rozrywane społecznymi zamieszkami spowodowanymi powstaniem szpitala, centrum opieki, w którym dokonuje się m.in. zabiegów aborcji. Inspirują je zrzeszeni w Pro-Life obrońcy życia nie narodzonych dzieci. Na czele ruchu stoi człowiek obłąkany, sadysta skazany za znęcanie się nad własną rodziną. Planuje on zamach na centrum i zgładzenie przebywających tam ludzi. Jest wśród nich chłopiec, w którego rękach spoczywa los wszechświata. Tylko Ralph dzięki swoim niezwykłym zdolnościom postrzegania może ich ocalić…

http://lubimyczytac.pl/ksiazka/171717/bezsennosc

Miss Attitude:

Uwielbiam Kinga, bo jest co uwielbiać. Potrafi podać najbardziej niewiarygodną historię w taki sposób, że jestem skłonna w to uwierzyć, ba!, zakochać się w bohaterach i z zapartym tchem śledzić ich losy. Dlatego ciężko mi przyznać, że ta książka…

View original post 470 more words

2 thoughts on “Stephen King – “Bezsenność”

  1. “Bezsenność” to bardzo specyficzna książka Mistrza, która na ogół albo się kocha albo nienawidzi. Tylko nieliczni ustawiają swoje wrażenia z tej lektury, gdzieś pośrodku. Wg mnie to dobra lektura i na ogół niedoceniana powieść Kinga.

    Like

    1. Ja miałam bardzo mieszane uczucia w czasie czytałam. Momentami zastanawiałam się, czy jej nie rzucić, ale ciekawość jednak była silniejsza – chciałam się dowiedzieć, co będzie dalej 🙂
      Nie przepadam za całą tą “kosmicznością” Kinga, wolę go w wydaniach “strasznych”, ale sam fakt, że doczytałam… 😉

      Like

Leave a Reply

