Uncategorized

Konkurs!

Konkurs Pratchettowy zakończony! “Dodger” powędruje do Oli S., a “Snuff” do Anny C. Gratuluję 😀

Lolanta czyta

Jeszcze nigdy nie robiłam na blogu konkursu, ale zawsze musi być ten pierwszy raz. A nie robiłam, choćby, dlatego, że nie bardzo mam dostęp do polskich książek, a po angielsku nie każdy czyta. Ostatnio jednak zauważyłam zwyżkę czytelników, którzy nie stronią od języków obcych i to dla nich głównie jest ten konkurs. A ponieważ całkiem niedawno w moje ręce wpadły dwa dodatkowe cudne wydania Pratchetta, postanowiłam się nimi podzielić. Tym bardziej, że wypadałoby uczcić fakt, że wczoraj ukazał się już 20. Odcinek mojego słownika Ucz się angielskiego z…


O co chodzi?

  1. W konkursie może wziąć udział każdy, również ten, kto nie czyta po angielsku, gdyż nie mam nic przeciwko, by wygrał książkę dla przyjaciela.
  2. Nagrodami w konkursie są dwie wspaniałe powieści: “Snuff” Terrego Pratchetta oraz “Dodger” tego samego autora. Książki pochodzą z tak zwanej “drugiej ręki“, ale są w idealnym stanie, nigdy nieczytane (po prostu przeleżały trochę…

View original post 218 more words

8 thoughts on “Konkurs!

  1. “Snuff” przybył! Śliczny, pękaty, twardookładkowy – ogólnie świeto w domu! Dziękuję! Lotta wraz z równie wdzięcznym mężem ulubionym

    Like

      1. Listonosz się boi naszego psa ;-), choć psina do rany przyłóż, więc zawsze zostawia awizo. Dopiero dziś odebraliśmy, stąd obsuwa.

        Like

Leave a Reply

