Uncategorized

Podsumowanie czerwca 2015

Poprzednie podsumowanie znajdziecie tutaj: Maj 2015

Czerwiec w skrócie:

Przeczytane:

1. “Osobliwy dom pani Peregrine” (Pani Peregrine #1) Ransom Riggs àRECENZJA

2. “Angole” Ewa Winnicka àRECENZJA

3. “Wielkie zasługi” (Janeczka i Pawełek #2) Joanna Chmielewska

4. Okularnik” (Cztery żywioły Saszy Załuskiej #2) Katarzyna Bonda àRECENZJA

5. “Portret Doriana Graya” Oscar Wilde

6. “Studium w szkarłacie” (Sherlock Holmes #1) Arthur Conan Doyle

7. “Zaginiona księga z Salem” Katherine Howe àRECENZJA

8. “Szkarłatna litera” Nathaniel Howthorne

9. “The Secret Speech” (Leo Demidov #2) Tom Rob Smith àRECENZJA + SŁOWNIK

10. “The Wasted Years” Mary A. Larkin àRECENZJA

11. “Hannibal” Thomas Harris (niedokończona)

12. “Anna Karenina” Lew Tołstoj àRECENZJA

+ “Anna Karenina” na Pingerowym Klubie Książki

Opowiadania:

13. “Grim Tales” Edith Nesbit àRECENZJA

“Dead-wood” Joe Hill (za Bezsenną Środą na Wielkim Buku)

– Ze zbioru: Opowiadania nominowane do Nagrody Zajdla za rok 2013: “Cyberpunk” Michał Cetnarowski oraz “Człowiek nieciągły” i “Okno Myszogrodu” Anna Kańtoch

Statystycznie:

Język: angielski vs. polski 4:9

Format: ebook vs. papier 4:9

Pochodzenie: zagranica vs. Polska 10:3




Dodatkowo na blogu:

Można też zajrzeć do wpisów Bookathonowych: TU, TU i TU.

14 książek na wakacje

Drukowanie w 3D, czyli jak wyglądam, kiedy czytam 😉

Nie zapominajcie o:

Pingerowym Klubie Książki

Fanpejdżu na Fejsie

Goodreads

Lubimyczytać

Dziękuję za uwagę J

12 thoughts on “Podsumowanie czerwca 2015

    1. No co Ty, nie wszystko recenzowałam. Ale może jeszcze wpadnie kilka małych opinii w przeciągu kilku dni, jeśli będzie mi się chciało 🙂 A wynik to trochę też pewnie przez Bookathon 🙂

      Liked by 1 person

    1. Hanibal mnie znudził niestety 😦 Czytałam pierwsze dwie części i były okej, ale trzeciej już nie dałam rady 😦 Chyba oddam wszystkie 4 części, bo już tej ostatniej nawet nie chce mi się otwierać :/

      Like

      1. Czyli masz podobne odczucia, jak ja. Ja dostałam książkę na święta od kolegi z klasy, który też był nią niestety rozczarowany i przepraszał mnie setki razy, za taki prezent. Miałam nadzieję, że “Hannibal” będzie ciekawszy, ale widzę, że nie warto po niego sięgać. Szkoda 😦

        Like

  1. Imponujący wynik! Ja obecnie nawet o takim nie marzę. Jestem bardzo ciekawa drugiego tomu serii o Demidovie, mam nadzieję, że kiedyś wydadzą go po polsku.

    Like

Leave a Reply

