Uncategorized

Name book tag + radosna tfu!rczość Lolanty

W blogosferze, moi drodzy, jest zabawy, co nie miara

Tu, co chwilę ktoś wymyśla nowe TAGI i wyzwania

Każdy bloger by zabłysnąć, troi, dwoi się i stara

A tu guano czasem wyjdzie, bo zabrakło podziwiania.

Teraz Misha mnie wyzwała: rób “nejm taga”, koniec luzu,

Już za długo nie pisałaś tagów, co mówią o Tobie.

To ja myślę i główkuję, mózg to aż mi się buzuje,

Lecz jak trzeba, no to trzeba, siadam i tak pisze sobie:

M jak miłość mi powiecie? Tego jednak nie popieram,

Romantycznych i słodkawych, ni do płaczu dzieł kobiecych.

M to Mroczne jest siedlisko, trochę wbrew tutaj dobieram,

Bo tam same są dziwadła, żadnych romantycznych rzeczy.

A – to piękne Akty wiary. Erich Segal jest autorem,

A czytałam go już dawno, kiedy miałam lat szesnaście,

Jest tu trochę o miłości, lecz nie idzie starym wzorem,

To jest książka wciąż na czasie, co rozstrzyga wiary waśnie.

R – to powieść o sierotkach i aborcji, przyciężkawa,

Jednak ja ją kocham bardzo, bo autorem jest mój mistrz:

Dla Irvinga każdy temat to jest prawie jak zabawa

Regulamin tłoczni win – nie czytałeś? Chyba kpisz?

T – to ‘Tis Franka McCourta o Irlandii i o biedzie,

O podróży za ocean, do Nju Jorku – miasta marzeń.

O tym jak być emigrantem, gdy tęsknota wciąż Cię bierze

I jak przetrwać to bez szwanku, w kraju pełnym mocnych wrażeń.

A – znów kłania się do kolan, cóż tu wybrać, nie wiem wcale.

Może na sam koniec wrzucę Wam tu weselszego cosik?

Adrian Mole, pryszczaty gówniarz, towarzyszem mi na stałe,

Jego dziennik to jest cudo, ja to zawsze będę głosić.

To nie była łatwa sprawa, muszę przyznać się bez bicia,

Nie te rymy, lecz wybory książek trudność mi sprawiły,

Lecz to była też zabawa, fajnie, że w niej wzięłam udział

Za to teraz koniec nadszedł, bo literki się skończyły.

Wasza kolej, do roboty! Name book tag już na was czeka,

Nominuje Panią Owcę. I Tanayah, macham Tobie!

I Ekruda, też Cię wołam, pisz już teraz! Nie – nie zwlekaj.

Dodatkowo piszcie, każdy ten, kto będzie miał ochotę.


MMroczne siedlisko Piotr Kulpa àMOJA RECENZJA

A Akty wiary Erich Segal

RRegulamin tłoczni win John Irving

T‘Tis (Frank McCourt #2) Frank McCourt

AAdrian Mole (seria) Sue Townsend

21 thoughts on “Name book tag + radosna tfu!rczość Lolanty

  1. No no, super, ale wiersz Ci wyszedł 🙂 Ja pewnie nie do rymu, ale też zrobię ten TAG niebawem – imię mam dłuższe, więc tym większe pole do popisu 😀

    Like

  2. Ożeż Ty! Mnie w poezję mieszać. I do tego kazać mi w niej mieszać.
    Poezja Ci tego nie wybaczy ;p
    A ja Ci to zapamiętam i się jeszcze z nawiązką odwdzięczę :>

    Like

    1. Moja kochana Owco. Ja tak sobie zapamiętałam, żeś Ty taka poetyczna, że nawet znasz jeden bardzo długi wiersz na pamięć 😀 I masz długie imię, w sam raz na Name book taga 🙂
      Ale oczywiście, przypominam, że do rymowania nie zmuszam. Mi się tak jakoś wyrwało 😉

      Liked by 1 person

      1. Złośliwość Ci z kłów na podłogę kapie :>
        Ale skoro rymować nie trzeba, to mi trochę lżej. Nikt nie ucierpi. To mogę coś pokombinować (:

        Like

    1. Hehe, trochę długo musiałaś czekać, ale zupełnie nie mogłam się zabrać za tego taga. Dopiero w piątek mi się udało, tylko wpis musiał najpierw ustąpić miejsca dwóm innym 😉

      Like

    1. To uważaj na głowę przy turlaniu 😉 Przypominam, że rym jest nieobowiązkowy, w pierwotnym tagu tego nie było, więc się nie przerażaj.
      Ale powiem Ci, że wcale nie jest tak łatwo znaleźć odpowiednie tytuły 🙂 Przyznaję – to było wyzwanie.

      Like

Leave a Reply

