Podsumowanie

Październik 2015 – podsumowanie


Wróciłam! Wymęczona, bo droga powrotna to była już na oparach sił, ale po przyjeździe przespałam 12 godzin i jestem gotowa na dalsze blogowanie. W Gdańsku było świetnie, ale jak wiadomo, wszystko, co dobre, kiedyś się kończy, wracam do “normalności”. Choć jeszcze do końca się nie rozpakowałam to już niedługo będę gnać do pracy. Ale najpierw jeszcze podsumowanie października.

Poprzednie podsumowanie o TU J

W październiku przeczytałam:

Dla Pingerowego Klubu Książki:

  1. Czarne skrzydła Sue Monk Kidd àRECENZJA
  2. Londyn NW Zadie Smith àRECENZJA


Plus:

  1. What’s Left of Me Kat Zhang àRECENZJA
  2. Dzieci drzewa jakarandy Sahar Delijani àRECENZJA
  3. Twarze depresji Anna Morawska àRECEZNJA
  4. Tańczący Trumniarz (Lincoln Rhymes #2) Jeffery Deaver
  5. Okup krwi (Herbert Kruk #1) Marcin Jamiołkowski à RECENZJA
  6. Birds without Wings Louis de Bernierès à RECENZJA + SŁOWNIK 
  7. Zaginięcie (Chyłka i Zordon #2) Remigiusz Mróz


Audiobooki:

  1. Szachinszach Ryszard Kapuściński
  2. Café Museum Robert Makłowicz
  3. Czarnobylska modlitwa. Kronika przyszłości Swietłana Aleksijewicz
  4. Alternatywa według Wilta (Wilt #2) Tom Sharpe


Niedokończona:

The Gaudi Key E. Martin, A. Carranza – niestety, źle napisana, nudna i pełna nieistotnych informacji, które tylko rozpraszają.

Statystyki:

Język: polski vs. angielski 11:2

Pochodzenie: Polska vs. zagranica 5:8

Format: papier vs. ebook vs. audio 2:7:4

Krótka forma:

Poza tym na blogu:

Pan Mercedes Stephen King àRECENZJA

Fantastic Beasts and where to find them J.K. Rowling àRECEZNJA

Z łoża boleści, czyli radosna tfu!rczość Lolanty

Oskarżam! Czyli kilku osobom oberwało się za moje zmienne TBR 😉

Fantastyczne zwierzęta Book Tag

House of Greyjoy – odwiedziny

Stosik październikowy


15 thoughts on “Październik 2015 – podsumowanie

    1. Och, ja właśnie Cynkowych oglądałam na virtualo i zwątpiłam, bo jakoś tak z kasą trzeba uważać, a przecież mam co czytać, mogę poczekać. Zaraz będę przecież słuchać audiobooka Wojna nie ma w sobie nic z kobiety, więc na spokojnie 🙂

      Liked by 1 person

Leave a Reply

