Uncategorized

Polski listopad – edycja 2015

foto by Tata Lolanty 😉

Pamiętacie jeszcze o polskim listopadzie? Akcję wymyśliłam w zeszłym roku z zamiarem corocznej kontynuacji. Zasady są proste: w listopadzie promujemy polskich autorów, czyli czytamy ich jak najwięcej.

Moje plany przedstawiają się następująco:

Pewnik to –

  • Kończę Motylka Katarzyny Puzyńskiej – książka z listy PKK – na razie powiem tylko, że jestem zachwycona J
  • Boję się okrutnie Marcina Kąckiego, ale przeczytam jego Białystok

Będę się starać –

  • Elżbieta Cherezińska Pasja według Einara, czyli trzecia część Drogi Północnej
  • Remigiusz Mróz Ekspozycja – dowiedzmy się, czym się wszyscy zachwycają
  • Władysław Zdanowicz Misjonarze z dywanowa

Przyłączycie się?

Dobór lektur dowolny, byle polskich autorów 😉

24 thoughts on “Polski listopad – edycja 2015

      1. Ja miałam wielkie postanowienie przeczytani w wakacje, żeby zdążyć przed rokiem szkolnym, a czyłam wszystko inne, bylr nie Chlopów 😀 Powtorka, peręlat temu już wyglądała torche lepiej, ale i tak… pierwsza część tylko w miarę mi się podobała.

        Like

  1. Fajna akcja i bardzo Ci kibicuję 🙂 Ja się nie przyłączę – jakoś szybko się wykładam na każdym podobnym wyzwaniu 😛 Mój umysł działa przekornie i pewnie robiłabym wszystko, aby właśnie nie czytać jesienią polskich autorów 😉

    Like

    1. Hehe, bywa i tak. Ja sobie pomyślałam, że listopad taki patriotyczny (choć ja patriotką raczej nie jestem, ani nigdy nie byłam, ale czasem zatęskni się za krajem), a mi rok temu brakowało polskich książek. To znaczy czytałam niemal wyłącznie po angielsku. Aż kupiłam sobie kindla i się zaczęło… 😉

      Like

  2. ja z chęcią wpiszę się w ten rodzimy listopad, już przeczytałem nowego Wardziaka a teraz czytam Zborowskiego.. i z pewnością cosik jeszcze przeczytam.. ale bez ogólnego planu 😀 ku chwale Ojczyzny 😛

    Like

  3. Coś polskiego na pewno wpadnie, ale że mam już mniej więcej poplanowane, co będę czytać w listopadzie (bo recenzenckie) to nie wiem, jak dużo polskich autorów uda mi się jeszcze upchać 😉 Tak czy owak, podejmuję wyzwanie, a co! 😀

    Like

    1. Totalna dowolność 🙂 Co tylko sobie wymarzysz to czytaj, byle polskie 🙂 Stare, nowe.. Oczywiście, nie znaczy, że masz czytać w tym miesiącu wyłącznie rodzimych autorów, ale miło jest zwrócić na nich większą uwagę ten jeden miesiąc w roku 🙂

      Liked by 1 person

    1. A ja Bezcennego kupiłam tacie w audio 🙂 Jeszcze nie dotarło, ale mam nadzieję, że empik się spisze i do wtorku dostanie. Sama jeszcze nie czytałam, ale jest w planie.
      Motylek bardzo przyjemny, czyta się cudownie 🙂

      Like

Leave a Reply

