Uncategorized

Katarzyna Puzyńska – “Motylek”

Na PKK jest już wpis o “Motylku” Katarzyny Puzyńskiej.

Pingerowy Klub Książki

226658-352x500

 W mroźny zimowy poranek na skraju mazurskiej wsi zostaje znalezione ciało zakonnicy. Początkowo wydaje się, że kobietę potrącił samochód. Szybko okazuje się jednak, że ktoś ją zabił i potem upozorował wypadek. Kilka dni później ginie kolejna osoba. Ofiary nie wydają się być ze sobą w żaden sposób związane.

Zaczyna się wyścig z czasem. Policja musi odnaleźć mordercę, zanim zginą następne kobiety.
Śledztwo ujawnia tajemnice mrocznej przeszłości zakonnicy, przy okazji odkrywając też mniejsze lub większe przewiny mieszkańców sielskiej – tylko na pozór – miejscowości.

/opis z lubimyczytac.pl/

Miss Attitude:

Jeszcze do niedawna nazwisko autorki nic mi nie mówiło, ot, kolejna polska autorka, do przeczytania “kiedyś tam”. Niezawodna Lolanta zaproponowała jeden z jej tytułów na listę Pingerowego Klubu Książki i to był strzał w dziesiątkę! Uwielbiam takie kryminały, a w trakcie czytania przewijały mi się głównie dwie myśli – “To jest polskie!” i “To naprawdę nie jest Jo Nesbo?”.

Choć przyznam…

View original post 698 more words

6 thoughts on “Katarzyna Puzyńska – “Motylek”

  1. Przez chwilę myślałam, że Lipowo to ocena 😀
    Jak mi się trochę stosik zmniejszy, a ja odzyskam władze nad swoim czasem, sprawdzę tę Puzyńską 😉 Wszędzie zachwyty, trochę się boję, ale przez Ciebie nabrałam chętki.

    Like

Leave a Reply

