Stosiki

Listopadowy stos książkowy

Tak, tak. To już czas na listopadowy stos. I wcale nie mam tu na myśli suchych liści tylko książki, zwykłe, papierowe, namacalne i okropnie ciężkie, o czym przekonałam się targając je do domu.


W paczce od rodziców znalazłam między innymi kolejne dwie części Świata Dysku Terrego Pratchetta, z serii kolekcjonerskiej Prószyńki i Edipress: Wyprawa czarownic i Trzy wiedźmy.

Pozostałe książki jak zwykle wygrzebałam w antykwariacie, a są to (od góry):

We Need to Talk About Kevin Lioner Shriver – bestseller amerykańskiej dziennikarki dotyczący trudnej miłości rodzicielskiej.

Sherlock Holmes. The Complete Ilustrated Short Stories Sir Arthur Conan Doyle – za takim wydaniem polowałam od kilku miesięcy, bo wcześniejsze, które oglądałam miały bardzo małe literki. Tutaj, może i druk też jest niewielki, ale za to czytelny. W sumie, to szybko udało mi się dorwać takie ładne i niezniszczone wydanie, więc jestem zadowolona. Opowiadania ukazywały się w The Strand Magazine w latach 1891 – 1927. Książka zawiera oryginalne ilustracje z tego samego magazynu.


The Dark Half Stephen King. W dedykacji autor dziękuje Richardowi Bachmanowi za pomoc i inspirację… To ci dopiero schizofrenia! 😉 Książka zabierze mnie do Castle Rock w stanie Maine.

Desperation Stephen King. Co tu dużo gadać. Już chce się czytać!

Blind Faith Ben Elton. Tutaj przyciągnął mnie głównie tytuł. Zapowiedź dobrego humoru również sprzyjała.

Co czytaliście i polecacie? A może odradzacie?


8 thoughts on “Listopadowy stos książkowy

Leave a Reply

