Podsumowanie

Listopad 2015 – podsumowanie


Cześć.

Nie było mnie jakiś czas, co zresztą zapowiedziałam. Kilka osób dopytywało się czy wszystko w porządku, więc odpowiadam teraz: tak, nic mi nie dolega, nic się nie stało. Dlaczego musiałam zrobić przerwę? Jak to mówią: to był impuls! Mam ostatnio bardzo dużo zajęć, a do tego muszę się skoncentrować na szukaniu nowej pracy. Siedząc rano nad CV zauważyłam, że robię wszystko, poza skupianiem się nad historią zatrudnienia: zaglądam na fejsa, potem na swojego bloga, czytam blogi znajomych, znów zaglądam na fanpage’a… I tak w kółko.

Tragicznie i dramatycznie brakowało mi czasu, dlatego zdecydowałam się wypisać z sieci okołoblogowej na krótki okres, kiedy będę mogła się skupić na czymś innym, bardzo dla mnie ważnym. Bo czasem trzeba coś poświęcić, żeby zyskać, co innego, a mała przerwa pozwala również odsapnąć, nabrać dystansu, spojrzeć na wszystko od trochę innej strony. Mam nadzieję, że wyjdzie to na dobre nie tylko blogowi, ale też relacjom z czytelnikami. A tymczasem zapraszam na podsumowanie minionego miesiąca J

Poprzednie podsumowanie znajdziecie TU.

Przeczytane w listopadzie:

  1. Flesh Wounds (Sharp Investigations #3) Chris Brookyre (dla Crime Book Club w lokalnej bibliotece)
  2. Pozdrowienia z Korei. Uczyłam dzieci północnokoreańskich elit Suki Kim àRECENZJA
  3. South China Morning Blues Ray Hetch

  4. The Testament of Mary Colm Tóibín


    W ramach tegorocznej akcji Polski Listopad:

  5. Motylek (Lipowo #1) Katarzyna Puzyńska àRECENZJA na PKK
  6. Białystok. Biała siła Marcin Kącki àRECENZJA
  7. Szwedzi. Ciepło na północy Katarzyna MolędaàRECENZJA
  8. Misjonarze z dywanowa (#1) Władysław Zdanowicz àpostaram się napisać na ten temat, ale nic nie obiecuję 😉
  9. Zielona Gęś K.I. Gałczyński
  10. Więcej czerwieni (Lipowo #2) Katarzyna Puzyńska

     New Imaget

Audiobooki:

  1. Stuhrowie. Historie rodzinne Jerzy Stuhr àRECENZJA
  2. Zrób sobie raj Mariusz Szczygieł
  3. Gaumardżos. Opowieści z Gruzji Anna Dziewit-Meller, Marcin Meller

  4. Trzech panów w łódce (nie licząc psa) Jerome K. Jerome
  5. Wojna nie ma w sobie nic z kobiety Swietłana Aleksijewicz


Niedokończone (nie uwzględnione w statystykach):
Qurantine Jim Crace (im dalej odsuwam się od kościoła, tym bardziej nudzą mnie opowieści z motywem religijnym – nauczka, żeby po takowe nie sięgać)

Statystyki:

Format: papier vs. ebook vs. audio 3:7:5

Język: polski vs. angielski 12:3

Kraj pochodzenia: Polska vs. zagranica 9:6

Krótka forma:

Dyrektor pod kanapą Antoni Czechow

Pandemia Aneta Jadowska

Dodatkowo na blogu:

Polski Listopad (z wynikiem: 6 przeczytanych + 3 przesłuchane, czyli o wiele lepszy rezultat niż się tego spodziewałam)

Stosik pourlopowy

Stos listopadowy

Przesłuchanie #1

Klub książki – wersja północnoirlandzka

12 thoughts on “Listopad 2015 – podsumowanie

      1. Też lubię to Twoje blogowanie 🙂 No ale trzeba sobie jakoś zorganizować dzień, masz rację. Nie może być tak, że przez bloga zaniedbuje się inne rzeczy.

        Like

    1. Czytam dużo, bo poświęcam na to każdą wolną chwilę. Telewizji nie oglądam, a w drodze do pracy, czy przy sprzątaniu i gotowaniu słucham audiobooków 🙂
      Wpadaj częściej! 🙂 Zawsze mam jakąś ciekawą książkę do zaoferowania czytaczom. I czasem zupełnie nowe, których jeszcze nie ma w Polsce.

      Like

Leave a Reply

