Podsumowanie

Grudzień 2015 – podsumowanie


Poprzednie podsumowanie znajdziecie TUTAJ.

W grudniu, jak to w grudniu: najpierw było totalnie mało czasu, by potem, wraz ze świętami podarować mi kilka wolnych dni. Wykorzystałam je dobrze i z błogim uśmiechem na twarzy czytałam w ciągu dnia (choć nie ta długo, jak bym chciała ;)) Tak! W samym środku dnia, co zdarza mi się rzadko, bo zwykle nie ma na to czasu (wtedy ratuję się audiobookami).

Przeczytane w grudniu:

  1. Analfabetka, która umiała liczyć Jonas Jonasson àRECENZJA na PKK
  2. Oscar Wilde and the Vatican Murders Gyles Brandreth àRECENZJA + SŁOWNIK
  3. Czy Bóg wybaczy siostrze Bernadettcie? Justyna Kopińska àRECENZJA
  4. Wampir (Cykl gliwicki #1) Wojciech Chmielarz àRECENZJA
  5. Wiedzmikołaj (Świat Dysku #20) Terry Pratchett àRECENZJA
  6. Trzydziesta pierwsza (Lipowo #3) Katarzyna Puzyńska àRECENZJA
  7. The Gift Cecelia Ahern
  8. Wielkie Nadzieje Charles Dickens

Dwie ostatnie nadal czytam, ale na pewno skończę jeszcze w tym miesiącu J



Niedokończona:

Pride and Prejudice Jane Austen àCZYTAJ TU

Krótka forma:

Jack Ketchum Death to Haringa! (free stuff here)


Ze zbioru opowiadań nominowanych do nagrody im. Zajdla:
Stefan Darda Nika
Stefan Darda Rowerzysta


Ze zbioru Tales of Dungeons and Dragons edited by Peter Haining:
Bram Stoker The Dualitists
Sax Rohmer The Mysterious Mummy

 

Audiobooki:

  • Niedziela, która wydarzyła się w środę Mariusz Szczygieł
  • Ziarno prawdy Zygmunt Miłoszewski
  • Chłopcy Andrzej Saramanowicz
  • Bracia Sistars Patrick de Witt

Nadal słucham, bo każda ma ponad 30 godzin, więc jeszcze trochę…:

  • Zły Leopold Tyrmand
  • Korona śniegu i krwi Elżbieta Cherezińska

 

Poza tym na blogu:

Przesłuchanie #2

Stosy grudniowe

A wkrótce podsumowanie roku oraz najlepsze książki, które w nim przeczytałam.

11 thoughts on “Grudzień 2015 – podsumowanie

      1. No widzisz 😀 Podziwiam Twoją sumienność, mnie to nigdy nie wychodzi 😦 Przynajmniej jak mam recenzenckie, to nie mam wyjścia i statystyka notek jest nieco lepsza 😉

        Like

      2. Nie, jak tak patrzę po statystykach bloga, to cały 2015 mam między 10 a 16 notek na miesiąc. W sierpniu miałam tylko 8, ale to kwestia tych upałów i tego, że komputer mi już wtedy padał 😉 W 2014 pisałam mniej notek miesięcznie.

        Like

    1. “Zły” jest długi, dość powolny, jak na moje, ale ma klimat. Ciekawa pozycja i myślę, że Tobie może przypaść do gustu. I Warszawa! Jeszcze jak się słucha, gdzie dodane są minimalne efekty typu szum wiatru, odgłosy miejskiego życia (np. klekot tramwaju), to bardzo mocno można się wczuć w atmosferę. Myślę, że za rok lub dwa, kiedy już słuchowisko i głos Ferency trochę uleci z głowy to sama sobie poczytam jeszcze raz 🙂

      Liked by 1 person

Leave a Reply

