Podsumowanie

Styczeń 2016

Rok zaczęłam na ostro i z samymi dobrymi lekturami. Dziś tylko lista przeczytanych z linkami do recenzji, bo już zaraz, za chwile zbieram się, pakuję i jadę do Gdańska na kilka dni, więc czas na internetowanie mocno ograniczony.

New Imageb

Przeczytane w styczniu:

(kliknięcie w tytuł przeniesie Cię do recenzji)

Gillian Flynn “Ostre przedmioty”

Gillian Flynn”Dark Places”

Terry Pratchett “Straż! Straż!”

Liane Moriarty “Małe kłamstewka” (PKK)

Charles Bukowki “Szmira”

Iza Korsaj “Kostka”

Helen Oyeyemi “Mała Ikar”

Sarah Pinborough “Death House”

Lewis Carroll “Alice: Through the Looking Glass”

Wojciech Jagielski “Wszystkie wojny Lary”

Philip K. Dick “The Man in the High Castle”

Ray Bradbury ” Fahrenheit 451″

Elżbieta Cherezińska “Pasja według Enaira”

Leopold Tyrmand “Zły” (audiobook)

Opowiadania:

Ze zbioru opowiadań nominowanych do Nagrody Fandomu im. Janusza A. Zajdla 2015:

Marta Krajewska “Daję życie, biorę śmierć”

Anna Kańtoch “Sztuka porozumienia”

+

Algernon Blackwood “First Hate”

Ponadto na blogu:

Podsumowanie roku 2015

Wyczekiwane adaptacje filmowe

Stosidło stycznia

Mamy nowy terminarz na Pingerowym Klubie Książki!

23 thoughts on “Styczeń 2016

    1. Dziękuję, ale to samo tak wychodzi 😀
      Wieczorami czytam. Jak tylko mogę to lezę do łóżka, żeby móc jak najszybciej zaszyć się w książce. Plus audiobook w czasie drogi do pracy / na zakupy oraz sprzątania i gotowania.

      Liked by 1 person

    1. Oj, Złego raczej nie będzie na blogu, bo ja nadal mam problem z recenzowaniem audiobooków. Szczególnie takich długaśnych. Podobało się, choć były momenty “dłużące się”. A jak Twoje wrażenia?

      Like

      1. To podobnie jak ja: wrażenia 🙂 Ale wiesz, z audio nie zawsze mi się udaje sklecić porządnie myśli, bo słucham po drodze, nie mam jak zapisać swoich wrażeń i często wiele rzeczy mi umyka, kiedy myśli odbiegają do spraw, które mam załatwić. Co jednak nie zmienia fakty, że dalej będę w ten sposób słuchać, a przecież nie wszystko muszę recenzować 🙂

        Liked by 1 person

  1. Poczytałoby się “Wszystkie wojny Lary”. Jak mogłam tego jeszcze nie dorwać. A swoją drogą, nawet gdybym chciała czytać same reportaże, które mnie interesują i odpuścić wszystkie inne książki, musiałabym zrezygnować z kilku drobiazgów (jak praca, życie towarzyskie, sen). Stanowczo za szybko piszą te książki, stanowczo 😉

    Liked by 1 person

    1. “Wszystkie wojny Lary” były bardzo dobre, ale nie zrobiły na mnie jakiegoś ogromnego wrażenia. Bez zachwytów wielkich. Liczę na to, że inna książki Jagielskiego bardziej mnie podbiją. Bo ta była pierwsza.

      A niech piszą! Jakby pisali mnie to marudzilibyśmy, że nic ciekawego nie ma do czytania, więc stanowczo: niech nie zwalniają tempa 😉

      Like

    1. Bardzo mi się podobała. Może nawet najbardziej z wszystkich trzech? “Zaginiona dziewczyna” i “Mroczne miejsca” były bardziej dopracowane, silniejsze. Ale “Ostre przedmioty” miały “to coś”.

      Like

Leave a Reply

