Podsumowanie

Luty 2016

Poprzednie podsumowanie – TU.

Nie jestem dumna z tego miesiąca. Ciężko mi się czytało, a jeszcze ciężej pisało. Zrobiłam się we wszystkim bardzo powolna, bardziej rozkojarzona, coraz trudniej mi się za cokolwiek zabrać, zorganizować, na czym ucierpiał nie tylko blog. I nie wiem, czy zwalać winę na wiek, nowe leki, czy zwyczajnie lenistwo. Efekty są trochę przygnębiające (i nie mam tu na myśli ilość książek przeczytanych, a raczej opisanych), ale cóż zrobić, pewnych rzeczy się nie przeskoczyć – walczę dalej 😉

Przeczytane w lutym:

Elżbieta Cherezińska “Korona śniegu i krwi” (audiobook)

Alan Moore, David Lloyd “V for Vendetta” (komiks)

Hakan Nesser “A Summer with Kim Novak” (dla PKK)

Karolina Domagalska “Nie przeproszę, że urodziłam”

Nail Patrick Harris “Choose your own autobiography”

John Irving “Aleja tajemnic”

Brian McGilloway “The Nameless Dead” + spotkanie autorskie

Remigiusz Mróz “Ekspozycja”

Victoria Scott “Ogień i woda”


Opowiadanie:

Olga Tokarczuk “Rubież”

Zaczęłam czytać:

Zygmunt Miłoszewski “Bezcenny” (audiobook)

Lew Tołstoj “Wojna i pokój”

Paul Carson “Inquest”

Ponadto na blogu:

Lista 100 książek BBC

Nowości na półkach:


Kilka książek zostało w Polsce, bo nie zmieściły mi się do torby, więc wymieniam tylko te na zdjęciach:

  1. Kolorowanka “Gra o tron” George R.R. Martin – prezent urodzinowy od przyjaciół. Niestety, jeszcze nie miałam okazji się nią zająć. Powód: patrz pierwszy akapit.
  2. “Triumf chirurgów”
    Jürgen Thorwald – zdobycz antykwaryczna z pobytu w Polsce.
  3. “Cappucino z cynamonem” Edyta Świętek – podarunek od Marty z bloga na Pięknej.
  4. “Siedem szczęśliwych lat” Etgar Keret – wygrana u Nai z Literackie skarby świata całego.
  5. “Carpe Jugulum”, “Blask fantastyczny”, “Kolor magii” i “Czarodzicielstwo” Terrego Pratchetta to oczywście kolejne części kolekcji od mojej kochanej Mamy.
  6. “Tales of the Night” Peter Høeg – opowiadania autora słynnej już Smilli (“Smilla’s Sense of Snow”), która to również czeka na mnie na półce już od ponad roku 😉
  7. “Who is Tom Ditto?” Danny Wallece – ja też nie wiem, a Wy? 😉
  8. “The Crimson Petal and the White” Michael Faber – Polowałam na tę książkę odkąd zobaczyłam w telewizji fragment ekranizacji. Wreszcie się udało J

 

 


20 thoughts on “Luty 2016

    1. Już się lepiej czuję, bo głowa tak nie męczy. Ale widać, bez efektów ubocznych się nie da :/ Najważniejsze, że już mogę funkcjonować prawie bez bólu – to że mocno zwolniłam… no cóż, nie można mieć wszystkiego 😉

      Liked by 1 person

  1. Dorzucam się do obiadu. Ale ja już od dawna. Dziś jednak bardziej niż zwykle. A czytać prawie nie mam jak, bo w domu dwójka zdrowych inaczej małych dzieci :/
    3m się i zdrowiej :*

    Like

    1. Jakbym miała dzieci to pewnie zostałyby tylko książeczki dla nich i ewentualnie audiobooki. O blogu zapomnij 😀 Podziwiam matki, które znajdują jeszcze czas na czytanie i pisanie – to jest sztuka! tak się zorganizować 🙂

      Liked by 1 person

      1. Nie ma czego podziwiać. Nie mam pracy a mieszkanie straszy swoim “porządkiem”. Ale jak widać po moim blogu – królują audiobooki, bo w ich towarzystwie da się prasować, prać ręcznie, gotować… Ale jeśli jakimś cudem znajdę robotę to czytanie będzie tylko w drodze do pracy :/

        Like

      2. Wiesz, ja w ciągu dnia też nie czytam, (ale rano staram się pisać, jeśli zdążę). Za to audiobooków też słucham w trakcie sprzątania, gotowania (do prasowania to seriale) i w drodze do pracy. Czytanie to wieczory w łóżku. Czasem uszczknie się coś w weekend w ciągu dnia 🙂

        Like

    1. Przeczytało, owszem, ale każda książka jakby się rozciągała w czasie, ciężko się skupić. No i bardziej też bardziej miałam na myśli pisanie i ogólne twórczości – pomysły są, ale ze skupieniem nie tak.
      Tak, marzec będzie na pewno lepszy 🙂

      Like

  2. Jak Ci się słucha “Bezcennego”? Jak lektor? Bardzo ubolewałam, że musiałam rozstać się z lektorem czytającym trylogię z Szackim, ale jeśli “Bezcenny” ma dobrego lektora, to jest nadzieja 😉

    Like

Leave a Reply

