Uncategorized

Donna Tartt – “Szczygieł”

“Szczygieł” Donny Tartt na Pingerowym Klubie Książki 🙂

Pingerowy Klub Książki

Jak daleko można się posunąć, by oszukać los?377171-352x500

Theo Decker cudem udaje się przeżyć wybuch. W irracjonalnym odruchu wykrada z ruin muzeum niewielki obraz. Ulubiony obraz matki, którą stracił w zamachu.

Szczygieł, pilnie strzeżony symbol bezpowrotnie utraconego życia, będzie towarzyszył Theo w nieustającej podróży: od ekskluzywnych apartamentów przy Park Avenue po rozpustę półświatka w Las Vegas. Z podupadającego nowojorskiego antykwariatu po ciemne zakątki Amsterdamu. Obraz, który początkowo jest dla Theo bezcennym skarbem, z czasem sprowadzi na niego śmiertelne niebezpieczeństwo.

Miss Attitude:

Przyznam, że bałam się tej powieści. Jej objętości, entuzjastycznych recenzji, tego, co w niej znajdę i czy się nie rozczaruję. Już od pierwszych słów zrozumiałam jednak, że Donna Tartt do mnie trafia i lektura tej powieści będzie przyjemnością. 

Sczerze mówiąc nie wiem, czy mogę wypowiadać się na temat tej powieści, ponieważ jestem jeszcze w trakcie lektury. Do tej pory zdążyłam jednak zauważyć, że jest ona pełna osobistych przeżyć dojrzewającego…

View original post 299 more words

One thought on “Donna Tartt – “Szczygieł”

  1. Ja właśnie jestem po lekturze “Małego przyjaciela” Donny Tartt i miałam podobne obawy, ale jestem bardzo zadowolona z lektury. A podobno sięgnęłam po najsłabszą książkę autorki, teraz czas na “Szczygła”.

    Like

Leave a Reply

