Podsumowanie

Grudzień 2016

Poprzednie podsumowanie znajdziecie TUTAJ.


W grudniu przeczytałam:

Andrzej Sapkowski “Lux perpetua” (audio)

Lew Tołstoj “Wojna i pokój” tom 4


Weronika Wierzchowska “Życie tak zwyczajne”

Mikołaj Golachowski “Czochrałem antarktycznego słonia”

Joanna Marat “Madonny z ulicy Polanki” (chyba nie mam siły kończyć)


Opowiadania:

“Al Roosten” George’a Saundersa (po polsku dostępny tylko w “Książki. Magazyn do czytania”, ale jakby ktoś chciał to po angielsku to można czytać TU.)

“Cell One” by Chimamanda Ngozi Adichie (Season of Stories)

“Apollo” by Chimimanda Ngozi Adichie (New Yorker)


Zaczęłam:

Howard Zinn “Ludowa historia Stanów Zjednoczonych. Od roku 1492 do dziś””

Gregory David Roberts “Shantaram” (audio)


Poza tym na blogu:


“Fantastic Beasts and Where to Find Them”


“Home” (Myron Bolitar #11) Harlan Coben


Nowe książki:

Byłam grzeczna i nic “półkowego” nie kupiłam. Za to ebooków i audio trochę przybyło. Doszły też nowe Pratchetty z prenumeraty (Prószyński i S-ka + Edipress). I dostałam nowe zakładki od rodziców. Zobaczcie, jakie piękne:


Książek w tym miesiącu nie było może wiele, ale też i czasu mało. Wiadomo, święta. W tym roku po raz pierwszy gościliśmy na Wigilię moich rodziców, a takie wydarzenie warte jest odstawienia zapędów czytelniczych na jakiś czas. To był wspaniały, rodzinny czas. A teraz zabieram się za roczne podsumowanie J

3 thoughts on “Grudzień 2016

Leave a Reply

