Podsumowanie · Uncategorized

Luty 2017


Luty był dla mnie miesiącem pod znakiem intensywności. Działo się tak wiele, że sama nie wiem, jak udało mi się całość ogarnąć i we wszystkim połapać bez większej wpadki. Na nowym stanowisku pracy wszystko wydaje się nowe, choć przecież dzieci i personel ten sam. To, że pracuję jednocześnie na dwóch stanowiskach dodaje mi obowiązków, ale mnie to cieszy, ja lubię pracować. Tylko czasu coraz mniej, bo do tego dochodzą szkolenia i inne zajęcia po pracy (niekoniecznie z nią związane).

Nie zrezygnowałam jeszcze z klubu książki, wręcz przeciwnie, chciałam się zapisać do drugiego, ale nie wyrobiłam się czasowo i drugi czeka na lepszy moment. Dodatkowo staram się czasem poprawiać jakiś sport, czyli w moim przypadku w grę wchodzą tylko spokojne yogowatości i basen.

Nowością był wolontariat na NI Science Festival. Bardzo chciałam w nim uczestniczyć, a że w tygodniu to niemożliwe, zapisałam się na weekendy 😀 Jeden z dni obejmował moje urodziny, ale co tam, tak też można spędzać swoje święto J Wolontariat nie spełnił jednak moich oczekiwań, a wszystko za sprawą bardzo kiepskiej organizacji, bo sam pomysł był przecież przedni.

Braki wolontariackie nadrobiłam w inny sposób. 20 lutego obejrzałam wraz z mężem musical na żywo – “Dirty Dancing” w Belfast Opera House. Wspaniałe widowisko, piękny taniec, tylko trochę mało śpiewu. Mimo wszystko bardzo polecam, jeśli będziecie mieć okazję kupić bilety, czy to zagranicą, czy jak musical wejdzie do polskich teatrów.

W temacie książkowym pozostało inne wydarzenie, które miało miejsce 24 lutego. Chodzi o “Harry Potter Pub Crawl”, czyli clubbing w stylu potterowym J Pomysł zrodził się przypadkiem, na szczęście znalazłam odbiorców, którzy wybrali się ze mną, czyli @anjali i @dailyalice87. Ciekawe przebrania i akcesoria, kilka pubów w centrum imprezowym Belfastu, dobre humory i fajne towarzystwo.


W sumie to jestem zdziwiona, że przy takiej intensywności wrażeń udało mi się cokolwiek przeczytać J

A ja skończyłam grubasy zaczęte w poprzednim miesiącu:

Howard Zann “Ludowa historia Stanów Zjednoczonych. Od 1492 do dziś.”

Gregory David Roberts “Shantaram” (audio)

Ponadto przeczytałam:

Fiodor Dostojewski “Idiota”

Marta Fox “Magda.doc”

Marta Fox “Paulina.doc”

Jacek Hugo-Bader “Biała gorączka” (audio)

Jan Kochańczyk “Polska – Rosja. Czas pokoju, czas wojny” (audio)

Poza tym na blogu:

Elizabeth Chadwick “Pieśń królowej”

Podjęłąm “idiotyczne” wyzwanie 😉

Nowe nabytki:


Amazon:

“Perfect Days in Rome” – Maco Polo spiral guide, (bo wybieramy się na trzydniową przerwę od świata)

Charity Shop:

Charlotte Brontë “The Professor”

Gavin Extance “The Universe Versus Alex Woods”

Stephen King “Doctor Sleep”

Dostawa z taniaksiazka.pl:

Wojciech Kuczok “Gnój”

Garance Le Caisne “Fotograf”

D. Kortko, J. Watoła “Religa”

Leave a Reply

