Podsumowanie · Uncategorized

Podsumowanie maja 2017

Poprzednie podsumowanie znajdziecie TUTAJ.


W maju przeczytałam:

Gregory David Roberts “Cień gory” (audio)

Stefan Żeromski “Wierna rzeka” (audio)

Marcel Proust “W stronę Swanna”

Jonathan Franzen “The Corrections”

Paula Hawkins “Zapisane w wodzie”

Zaczęłam i nadal czytam:

Kristin Hannah “Słowik” (audio)

Marcin Kącki “Fak maj lajf”

Poza tym na blogu:

Magda Omilianowicz “Bestia”

Daisy Goodwin “Wiktoria”

Nowe nabytki:

Tym razem skromnie, opanowałam odrobinę moją rządzę posiadania 😀


Amanda Lee “Wicked Stitch” [“An Embroidery Mystery”] – kupiłam ją dla tytułu, wydał mi się strasznie zabawny 😀 W jednym z moich ulubionych Charity Shops mieli sporo książek wycofanych z bibliotek i tak w moje ręce dostały się dwa egzemplarze tejże: jeden pójdzie do @anjali, a drugi zostaje u mnie. Niektórzy czytający, a szczególnie Ci, którzy podglądają mojego instagrama (ustawienia prywatności nie znaczą, że nie przyjmuję do obserwowanych – to tylko ochrona przed spamem), wiedzą, że od ponad roku zajmuję mnie trochę takie babcine hobby. Czasem coś wrzucam w tym temacie TUTAJ (klik).

Kate Mosse “The Winter Ghosts” – No tak, na półce czekają cierpliwie (nieprzeczytane!) dwie grubaśne książki tej autorki, a ja ni z tego, ni z owego dorzucam nieco cieńszą trzecią. Ech, kolekcjonerzy…

Elizabeth Strout “Olive Kitteridge” – jeszcze jeden “odrzut” z bliblioteki. Musieli mieć za dużo, bo jaki inny powód dacie mi na wyrzucenie książki zdobywczyni Pulitzera?

John Irving “Prayer for Owen Meany” – Tego się nie robi fanowi Irvinga. Nie można tak po prostu zostawić go na półce Charity Shop i nie oczekiwać, że weźmie kolejny egzemplarz. Cóż…, jak będą mi się zbyt często powtarzać tytuły to zacznę rozdawać J (o innych książkach mojego ukochanego autora przeczytacie TUTAJ)

Jojo Moyes “The One Plus One” – mało czytam “babskiej” literatury, ale ostatnio Jojo Moyes ujęła mnie dwiema, dość już sławnymi książkami (czytaj tutaj), więc nie mogłam przejść obojętnie obok kolejnej.

One thought on “Podsumowanie maja 2017

  1. oo to juz maj? u mnie dalej styczeń na blogu hehe ale jutro na urlop i tez sie zastanawiam czy Slowika nie zapakować na czytnik.. ostatnio mam problemy ze sprecydowaniem jaką lekturę chce mi sie czytać.. ale Ty miesiac mialas bardzo zacny w lektury.. juz przeskakuje do Bestii bom ciekaw Twych wrażeń..

    Liked by 1 person

Leave a Reply

