Podsumowanie

Czerwiec 2017

Poprzednie podsumowanie TUTAJ.


Dzień dobry, w ten niedzielny poranek. Pożegnałam czerwiec, pożegnałam szkoły (sama już nie chodzę, ale w ramach pracy odprowadzam i odbieram dziesiątki dzieciaków), teraz nastał czas na zmiany życiowe, a przy okazji może i blogowe, jeśli wystarczy czasu J


W czerwcu przeczytałam:

Margaret Atwood “Opowieść podręcznej”

Kirstin Hannah “Słowik” (audio)

Marcin Kącki “Fak maj lajf”

Tash Aw “Five Star Billionaire”

Garance Le Caisne “Fotograf”

Elżbieta Cherezińska “Elżbieta Cherezińska” (jeszcze słucham)

Kristina Sandberg “Urodzić dziecko” (jeszcze czytam, pewnie dziś skończę)


Krótka forma:

Krzysztof Varga “Egzorcyzmy księdza Wojciecha” [Książki. Magazyn do czytania Nr 1 (24) Marzec 2017]


Poza tym na blogu:

Paula Hawkins “Zapisane w wodzie”

Louis de Berniéres – spotkanie autorskie


Nowe nabytki:

E. Anne Proulx “Postcards” – autorka, której jeszcze nie czytałam, a o której czytałam wiele dobrego.

Marcus Zusak “I am the Messenger” – przyznaję, nie podobała mi się “Złodziejka książek”, mam nadzieję na rehabilitację.

Yann Martel “Beatrice and Virgil” – może będzie lepsza od “Życia Pi”, które według mnie było “takie sobie”?

Douglas Adams “The Restaurant at the End of the Universe”, czyli druga część serii “Autostopem przez galaktykę.

Agatha Christie “Murder on the Orient Express” – czas wreszcie zapoznać się i z tą sławą.

2 thoughts on “Czerwiec 2017

Leave a Reply

