Podsumowanie

Podsumowanie lipca 2017

Dobry wieczór
Choć piszę i udzielam się blogowo coraz mniej, to jednak nadal czytam, co możecie zauważyć po moich mini podsumowań każdego miesiąca*. Nie da się mnie namówić do zrezygnowania z tej przyjemności, a bywa i tak, że mam nieposprzątane, bo szkoda mi życia na ścieranie kurzu (kiedyś było to nie do pomyślenia, przepriorytetowałam ;)) Ponieważ praca zajmuje mi coraz więcej energii również po godzinach, wolę na przykład zjeść coś na mieście, żeby nie musieć gotować w domu i mieć trochę czasu na książkę. Nie ruszam się nigdzie bez audiobooka (już prawie nie słucham muzyki), w razie awarii czytam książki na telefonie. Czyli da się, tylko trzeba chcieć. Jeśli dla kogoś ważniejsze jest żeby w domu było na błysk, to super, chciałabym tak. Ale inaczej jestem skonstruowana i porządek, choć lubię, jest dla mnie na drugim miejscu. Oczywiście nie myślcie sobie, że tu brudem obrastam, po prostu przestałam dbać o to, żeby zawsze było idealnie 😀

W międzyczasie nadal raz w tygodniu chodzę na yogę, raz w miesiącu mam spotkanie bibliotecznego klubu książki, a niedawno spróbowałam klubu w księgarni Waterstones. Spotykam się z przyjaciółmi, chodzę na spacery z mężem, oglądam seriale i uczę się szydełka/drutów. Prawie nie czytam innych blogów, bo zwyczajnie nie wystarcza mi czasu. Ale to nie tak, że wcale do Was nie zaglądam. Zaglądam, rzadko jednak komentuję.

To tak w skrócie, żebyście wiedzieli, że o Was nie zapominam.


W lipcu przeczytałam:

Colin Harrison “Zgliszcza”

Katarzyna Puzyńska “Łaskun”

Emma Cline “Dziewczyny”

Alison Macleod “Unexploded”

Mary Kubica “The Good Girl” (audio)

Remigiusz Mróz “Czarna Madonna”

Karin Slaughter “Blondynka, niebieskie oczy” (short)

Pandelis Prevelakis “Kronika pewnego miasta”

Poza tym na blogu:

Kristin Hannah “Słowiik” (audio)

Nowe nabytki:


Ken Kensey “
One Flew Over the Cuckoo’s Nest”.
Zapomniałąm, że już mam polskie tłumaczenie 😀 Zresztą, od razu powędrowało do koleżanki z pracy, nawet nie zdążyłam przynieść do domu 😀

Zachęcona opiniami moich pań z bibliotecznego klubu książki z “Trylogii Bałkańskiej” Olivia Manning udało mi się zdobyć dwie pierwsze części: “The Good Fortune” i “The Spoilt City”. Niestety, każda z innego wydania, ale trudno.

Ostaniego dnia miesiąca przyszła też książka zamówiona pod wpływem chwili: “The Secret Life of Sleep” Kat Duff. Zobaczymy…

*Poprzednie podsumowanie znajdziecie TUTAJ.

3 thoughts on “Podsumowanie lipca 2017

  1. Ostatnio staram się czytać jak najwięcej książek polskich autorów. Najnowszy horror Remigiusza Mroza nie do końca przypadł mi do gustu, wolę jego wcześniejsze książki. Bardzo podobały mi się “Czarne narcyzy” Puzyńskiej. Polecam też “Prokuratora” Pauliny Świst, to taki lekki kryminał, który czyta się jednym tchem 😀

    Like

    1. Mi niestety Mróz też średnio się podobał, za to Puzyńską czytuję chętnie, bo jest lekka i wraca w to samo miejsce, co sprawia wrażenie swojskości – lubię to. O Paulinie Świst jeszcze nie słyszałam 🙂

      Like

Leave a Reply

